Page 49 - SIST_ RAZSIKAVA GM_NOTRANJOST_2022-FLIPBOOOK
P. 49
S strategijo rasti, ki temelji na hčerinskih družbah v Sloveniji in tujini, podjetje
raste vse od leta 1950. Njegovo poslovanje temelji na tesnem sodelovanju
z izbranimi strateškimi partnerji, s katerimi goji dolgoročna poslovna razmerja.
V koncernu ETI je ta čas zaposlenih več kot 1900 ljudi, njihovi izdelki pa so na
prodaj v več kot 60 državah sveta. V letu 2018 je koncern ETI dosegel več kot
123 milijonov evrov konsolidiranih čistih prihodkov. Najpomembnejše trge ima
v zahodni Evropi na čelu z Nemčijo ter v vzhodni Evropi, kjer so njegovi glavni
trgi balkanske države. Največji delež prodaje predstavljajo stikala in varovalke.
Podjetje se zaveda pomembnosti stalnega investiranja v razvoj in inovacije, kar
mu omogoča, da se postavlja ob bok največjim svetovnim tekmecem.
ETI je tudi eno od prvih podjetij v Sloveniji, ki je pridobilo certifikat kakovosti ISO
9001 in certifikat za ravnanje z okoljem ISO 14001. Zaradi proizvodnje izdelkov
za potrebe avtomobilske industrije sledi tudi načelom standarda IATF. Vse to
so odlična znamenja vztrajnega stremljenja k čim višji kakovosti izdelkov, čim
večjemu zadovoljstvu kupcev, ki obenem pričajo o odličnosti internega poslovanja
koncerna. ETI aktivno sledi tudi ekološkim in okoljevarstvenim smernicam. Zavezan
je trajnemu varovanju okolja in zmanjševanju negativnih okoljskih vplivov svojega
poslovanja. V družbi redno prepoznavajo, spremljajo, vrednotijo in analizirajo svoje
okoljske vplive ter izvajajo ukrepe za napredek v tej smeri (ETI, 2019).
Nizkonapetostna ETI je na območju Slovenije izjemen primer in zgled dobre prakse. S svojo
talilna varovalka, mednarodno konkurenčnostjo, razvojno sposobnostjo in osredotočenostjo
za katero je podjetje k stalnim izboljšavam poslovanja je primer enega od zrelejših slovenskih
ETI pridobilo standard podjetij. Zaradi svojih strateških odločitev ni podleglo niti visokim
konkurenčnim pritiskom niti nestabilnim trgom in recesijam. Prihodnost
IEC 60269-6
že leta 2010.
bo še naprej gradilo na temelju kakovosti proizvodov in storitev, krepitve
konkurenčnosti in prilagodljivosti zahtevam trga. Zato je zavezano razvoju novih
inovativnih proizvodov, investiranju v znanje, trg in tehnološki razvoj.
49