Seja SIST Odbora za potrošnike, 17. aprila 2025
Dne 17. aprila 2025 je na sedežu Slovenskega inštituta za standardizacijo (SIST) potekala seja SIST Odbora za potrošnike. Odbor predstavlja ključno delovno telo za usklajevanje interesov potrošnikov v procesu standardizacije ter povezuje pomembne deležnike, vključno z Zvezo potrošnikov Slovenije (ZPS), Ministrstvom za gospodarstvo, turizem in šport (MGTŠ), Tržnim inšpektoratom RS (TIRS), Ministrstvom za zdravje (MZ) ter Ministrstvom za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano (MKGP).
Delovanje SIST Odbora za potrošnike je usmerjeno v zagotavljanje visoke ravni varnosti, kakovosti in trajnosti proizvodov ter storitev na slovenskem trgu. Pri svojem delu se odbor tesno povezuje s prioritetami ANEC (Evropsko združenje za usklajevanje zastopanja potrošnikov v standardizaciji) in ISO/COPOLCO (Mednarodni odbor za politiko potrošnikov pri Mednarodni organizaciji za standardizacijo).
Poslovil se je dr. Boris Žitnik
Z žalostjo sporočamo, da nas je zapustil dr. Boris Žitnik, dolgoletni generalni direktor Elektroinštituta Milan Vidmar in član Strokovnega sveta SIST za področje elektrotehnike, informacijske tehnologije in telekomunikacij.
NOVIČKE IZ KONTAKTNE TOČKE: NOVOSTI PRI HARMONIZIRANIH STANDARDIH
>>> NOV SEZNAM HARMONIZIRANIH STANDARDOV – IN VITRO DIAGNOSTIČNI MEDICINSKI PRIPOMOČKI - APRIL 2025 >>> NOV SEZNAM HARMONIZIRANIH STANDARDOV – MEDICINSKI PRIPOMOČKI - APRIL 2025 >>>
Pobude za delo v mednarodni in evropski standardizaciji - Marec 2025
Zbrane pobude za delo v mednarodni in evropski standardizaciji. Ta mesec še posebej izpostavljamo možnost sodelovanja pri sooblikovanju naslednjih standardov:
NOVIČKE IZ KONTAKTNE TOČKE: MESEČNI SEZNAMI TUJIH NOTIFIKACIJ IN NOVOSTI PRI SKLICEVANJU NA STANDARDE
>>> MAREC 2025 <<<
KONTAKTNA TOČKA SIST JE IZVEDLA SEMINAR O POMENU STANDARDOV IN STANDARDIZACIJI ZA PODJETJA IN ARHITEKTURNE BIROJE
Kontaktna točka SIST je 20. 3. 2025 izvedla seminar za zainteresirane iz različnih podjetij, teden za tem pa za člane Zbornice za Arhitekturo in Prostor Slovenije. V obeh terminih se je seminarja udeležilo skupaj 45 oseb.