Page 25 - SIST_ RAZSIKAVA GM_NOTRANJOST_2022-FLIPBOOOK
P. 25

Odgovore na anketo smo zbirali prek osebnih nagovorov posameznikom,
za katere smo predvidevali, da imajo dovolj znanja za reševanje anketnega
vprašalnika. Prek elektronskih naslovov smo pismo pošiljali strokovnjakom
s področja standardizacije. Dodatno smo prek omrežja Linkedin nagovarjali
osebe, ki so v podjetjih odgovorne za nadzor kakovosti, razvojne inženirje
ter ustanovitelje in direktorje lastnih družb. Slednje smo nagovorili
z namenom, da pridobimo podatke tudi od posameznikov, ki predstavljajo
majhna in mikro podjetja.

Graf 1: Vzorčenje na podlagi velikosti družbe

70                          Majhna družba      Srednja družba  Velika družba
60                              (11–50)            (51–250)    (več kot 250)
50
40
30
20
10

 0
              Mikro družba
                   (1–10)

Izkazalo se je, da sta prav ti dve skupini najmanj pripravljeni na sodelovanje,
zato sta skupini v rezultatih tudi slabše reprezentirani, če vzorec primerjamo
s slovensko podjetniško demografijo, v kateri mikro podjetja predstavljajo
94,1 %, majhna podjetja pa 4,8 % slovenskih podjetij (Slovenski podjetniški
observatorij, 2019). Vzroki, zakaj sta ti dve skupini tako slabo zastopani,
so dodatno pojasnjeni kar z rezultati raziskave (glej graf 17, na strani 44).

                                                               25
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30